Oro Ciok

Back

to school

Oro Ciok

Back

to school

ORO CIOK AND SPACE JAM FOR A SNACK WORTHY OF TRUE CHAMPIONS

The project

In conjunction with the release of the highly anticipated film Space Jam - A New Legacy, Oro Ciok accompanied the return to school and snack time with a contest that offered 1,500 Funko Pops from the funniest basketball team ever: that of the Looney Tunes characters.​

Client

Mondelez

Project

Brand Activation

Actions

Consumer promo

On air

2021

A WHOLESOME PARTNERSHIP TO ENJOY

Un evento multibrand in store ​

Per dare visibilità al concorso e comunicare premi e meccanica dell’iniziativa, abbiamo studiato headline e creatività del flash on pack, oltre ai materiali di visibilità per il punto vendita: crowner, cartoline promozionali, postazione hostess e isole dedicate si sono trasformati in un coloratissimo campo da basket dove a vincere è sempre il gusto di Oro Ciok. ​

WANT TO BRING YOUR PROJECTS TO LIFE?

Get in touch. We'll make your ideas happen.

Wave Go Green calculated and compensated this website’s CO2 emissions.
©Wave 2021
crossmenuchevron-down