NEUTRO

ROBERTS

INTIMO

NEUTRO

ROBERTS

INTIMO

A GENTLE EVOLUTION

The femininity of Intima Roberts in a new graphic format

To take the Intima Roberts line into the Neutral Roberts ecosystem, we designed a new logo and graphic image that would express the product's identity, femininity, naturalness, and gentleness, integrating these ad elements with the brand's visual codes.

Client

Manetti & Roberts

Project

Brand design

Actions

Visual Identity

On air

2021

LO STUDIO DELL’IMMAGINE VISIVA

Towards a new gentle hug

Abbiamo studiato il logo e l’immagine della gamma di flaconi Neutro Roberts Intimo, realizzati con il 50% di plastica in meno, con l’obiettivo di esaltarne la naturalità e la femminilità.

Il risultato è una nuova immagine visiva che «abbraccia» in modo gentile la delicatezza di Intima, integrandola nel mondo Neutro Roberts e posizionandola come sub-brand dall’identità chiara e ben riconoscibile.

WANT TO BRING YOUR PROJECTS TO LIFE?

Get in touch. We'll make your ideas happen.

Wave Go Green calculated and compensated this website’s CO2 emissions.
©Wave 2021
crossmenuchevron-down